کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316359 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نقش سامسونگ در تولید اولد برای آیفون های اپل کمرنگ‌تر می‌شود

هرچند سامسونگ نیاز اپل به پنل‌ اولد آیفون ۸ و آیفون‌های سال ۲۰۱۸ را تأمین خواهد کرد؛ اما بنا بر شنیده‌ها، این همکاری بیش از دو سال ادامه نخواهد داشت.

نقش سامسونگ در تولید اولد برای آیفون های اپل کمرنگ‌تر می‌شود

سامسونگ به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی پنل‌ اولد سایز کوچک و متوسط جهان، نیاز اپل به پنل‌های اولد مورد استفاده در آیفون‌هایش را تأمین خواهد کرد. این کمپانی کره‌ای در سال جاری میلادی برای آیفون ۸ و برای سال ۲۰۱۸، نیاز به اپل به پنل‌های اولد را تأمین خواهد کرد؛، حال آنکه به نظر می‌رسد همکاری بین این دو کمپانی بیش از این دوام نخواهد داشت.

گزارش‌های منتشرشده نشان از این دارند که کوپرتینویی‌ها برای کاهش وابستگی به سامسونگ، قدم‌هایی در مسیر استفاده از نمایشگر‌های اولد در آیفون‌های سال بعدی برداشته‌اند تا از این طریق، حضور سامسونگ را در فرآیند تولید پنل‌های اولد برای آیفون کمرنگ‌تر سازند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، اپل دستگاه‌های موسوم به CVD را از سونیک سیستمز خریداری کرده است. با استفاده از تجهیزات خریداری‌شده توسط اپل، این کمپانی در نظر دارد اولین پنل 2.5G اولد خود را در کشور تایوان تولید کند. با راه‌اندازی این کارخانه، اپل قادر خواهد بود نمایشگر و سایر فناوری‌های مورد نیاز برای تولید پنل‌های اولد را به دست آورد و در نتیجه زمینه‌های همکاری با سایر تولیدکنندگان در منطقه را برای تولید انبوه نمایشگر‌ اولد ایجاد کند.

از دیگر اخبار منتشرشده در رابطه با فعالیت‌های اپل برای تولید پنل اولد، باید به همکاری این کمپانی با ال‌جی دیسپلی اشاره کرد. اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که اپل با ال‌جی برای ساخت یک کارخانه‌ی جدید همکاری می‌کند که هدف از آن، تولید پنل‌ اولد به‌صورت اختصاصی برای آیفون‌ است و انتظار می‌رود این کارخانه از ابتدای سال ۲۰۱۸ کار خود را آغاز کند.

گزارش جدید نشان از این دارد که استاندارد و کیفیت پنل‌های اولد ال‌جی هنوز توسط اپل تأیید نشده است؛ اما همین موضوع باعث شده اپل از سامسونگ فاصله بگیرد. چندان تعجب‌برانگیز نخواهد بود اگر ببینیم پس از رونمایی و عرضه‌ی آیفون ۸ به بازار، مذاکرات در خصوص همکاری بیش از پیش اپل با ال‌جی گرم‌تر می‌شود.

آخرین خبر منتشرشده نشان از این دارد که عمده دلیل موجود برای تأخیر احتمالی عرضه‌ی آیفون ۸، سامسونگ و ظرفیت محدود تولید پنل‌ اولد توسط این کمپانی خواهد بود. با توجه به اینکه انتظار می‌رود اپل طبق سنت همیشگی خود آیفون ۸ را در ماه سپتامبر رونمایی کند؛ اما شاید تأخیر ایجادشده باعث به تعویق افتادن عرضه این گوشی تا اکتبر یا حتی نوامبر شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38030 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/05/03 تعداد مشاهده: 1537
سافت گذر